Поширені питання

Чому Smartiway?
  1. Швидкий кредит
  2. Доступна процентна ставка
  3. Найкоротша анкета
  4. Жодних дзвінків при отриманні кредиту
  5. Автоматичне погодження
  6. Жодних комісій
  7. Сплата тільки за фактичне користування
  8. 24/7
  9. Можливість пролонгації
  10. Android та iOS
  11. Безпечно

Наша філософія Mobile-Only — працюємо тільки через мобільний застосунок, це дуже просто, швидко та безпечно.

Smartiway — перша фінтех компанія в Україні, яка зробила користування онлайн кредитом по-справжньому мобільним.

Спробуй та Переконайся!

Як отримати кредит?
  1. Завантажте мобільний застосунок Smartiway на Вашому смартфоні (безкоштовно), натиснувши на відповідне посилання (Google Play / AppStore)
  2. Зареєструйтеся в декілька дотиків
  3. Пройдіть віддалену ідентифікацію
  4. Отримайте кошти у разі погодження заявки (за результатами оцінки кредитоспроможності)
  5. Користуйтеся коштами
Це безпечно?
  1. Не хвилюйтеся, всі дані захищено за світовим стандартом безпеки PCI DSS, розробленим VISA та MasterCard
  2. Застосунок вважається безпечнішим ніж веб-сторінка

Smartiway турбується про безпеку даних своїх клієнтів!

Що потрібно для отримання кредиту?
  1. Ваші ідентифікаційні документи
  2. Ваш номер мобільного телефону та власний смартфон
  3. Власна банківська картка
Яка максимальна сума?

Наша система побудована на базі штучного інтелекту, ліміти залежать від суми й кількості отриманих та погашених вчасно кредитів.

В залежності від обраного кредитного продукту, інформація про який розміщена в істотних характеристиках послуги з надання споживчого кредиту, потенційна максимальна сума кредиту становить 30 000 гривень.

Які вікові обмеження?

18 років і більше — це єдине вікове обмеження.

Як відбувається верифікація картки?

На Вашій банківській картці блокується сума до двох гривень для перевірки дійсності вказаної інформації. Не хвилюйтесь, дана сума автоматично розблоковується протягом години незалежно від рішення про отримання кредиту. Підтвердження блокування суми може відбутися декількома шляхами:

  1. Введення одноразового пароля з СМС від Вашого банку
  2. Підтвердження операції у Вашому онлайн-банкінгу
  3. Введення заблокованої на Вашому рахунку суми
Що таке верифікація через BankID НБУ?

Що таке BankID?

BankID Національного банку України – це спосіб встановлення особи за допомогою її даних у банку. Портал НБУ надсилає запит до фінансової установи та отримує ПІБ користувача, паспорт, ІПН, адресу тощо.

Як я можу бути впевнений в безпеці даних?

Безпека даних контролюється державою. НБУ затверджує стандарти реєстрації та зберігання клієнтських даних і контролює їх дотримання. Доступ до клієнтських даних захищено так само надійно, як доступ до грошей (через інтернет-банк).

Якщо в мене немає онлайн-банкінгу?

Верифікацію через BankID проходить тільки користувач – власник персональних даних через свій online-банкінг. В разі відсутності онлайн-банкінгу , будь ласка, зверніться до Вашого Банку для допомоги щодо його налаштування, зазвичай це дуже швидко.

Як повернути кредит?
  1. Відкрийте мобільний застосунок Smartiway на своєму смартфоні
  2. Авторизуйтеся (введіть логін та пароль)
  3. Натисніть кнопку “Сплатити”

Ви одразу побачите у мобільному застосунку Smartiway інформацію про зарахування коштів і стан Вашого кредиту.

Також Ви можете скористатись будь-яким іншим смартфоном:

  1. Завантажте мобільний застосунок Smartiway
  2. Авторизуйтеся (введіть логін та пароль)
  3. Натисніть “Cплатити”

Нагадуємо, будь-яким іншим смартфоном Ви можете скористатися тільки для погашення кредиту.

Ви також можете сплатити в своєму онлайн-банкінгу, в касі будь-якого банку та деяких терміналах за реквізитами компанії. В призначенні платежу потрібно вказати ПІБ та ІПН. Інформуємо, що платіж за реквізитами може виконуватись від декількох годин до трьох днів згідно нормативів НБУ, що, на жаль, може викликати нарахування додаткових відсотків. Також банк або термінал можуть брати комісію за переказ коштів.

Реквізити:
Код ЄДРПОУ 42038225
IBAN UA503052990000026503036200062
Код Банку (МФО) 305299

Як оформити пролонгацію?

Перевірте можливість оформлення пролонгації у мобільному застосунку Smartiway*:

  1. Авторизуйтеся (введіть логін та пароль)
  2. Натисніть кнопку “Пролонгація”
  3. Оберіть період (за допомогою червоного олівця)
  4. Погодьтеся з умовами додаткової угоди до договору шляхом її підписання
  5. Натисніть кнопку “Сплатити”. Вам потрібно сплатити тільки нараховані проценти (при достатній сумі бонусів, можете використати їх для погашення процентів)

*Детальні умови пролонгації в мобільному застосунку Smartiway. Пролонгація недоступна за кредитним продуктом SMARTI CREDIT LINE.

Мені сказали, що можна не вертати кредит, бо ніякого договору не було підписано. Це так?

Наша Компанія надає фінансові послуги на підставі ліцензії у повній відповідності до вимог чинного законодавства України. При укладенні договору в електронному вигляді Клієнт погоджується з Правилами кредитування і акцептує Оферту щодо укладення договору, підписавши зазначені документи електронним підписом згідно із Законом України «Про електронну комерцію».

Роз’яснення Національного банку України, що кредитний електронний договір дорівнює паперовому, а тому його потрібно виконувати: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-chi-mojna-ne-vikonuvati-dogovir-pro-kredit-yakscho-vi-pidpisali-yogo-onlayn-spoyler–ni

Що буде, якщо я не поверну кредит?

Ваша відповідальність встановлюється в кредитному договорі із урахуванням обмежень ст. 21 Закону України «Про споживче кредитування».

ТОВ “СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН” у випадках, визначених чинним законодавством та кредитним договором, має право вимагати дострокового повернення кредиту, строк виплати якого не настав, у повному обсязі.

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення споживчого кредиту може вплинути на Вашу кредитну історію та ускладнити отримання кредиту в майбутньому.

Будь ласка, будьте відповідальними.

Наша місія допомагати клієнтам, бути корисними, і ми прагнемо взаємовигідної співпраці.

Як оновити застосунок?

Перейдіть за посиланням нижче та натисніть кнопку Оновити/Обновить/Update” (в залежності від мови смартфону):

Google Play або AppStore

Як працює реферальна програма «Запроси друзів»?

Клієнти згідно з бонусною програмою Товариства отримують гривні на свій бонусний рахунок.

Новий клієнт (друг) отримує одразу 100 грн, той хто надав запрошення (свій промокод) — після отримання позики новим клієнтом/другом може отримати від 100 до 1000 грн. Деталі в мобільному застосунку Smartiway – розділ “Промо”.

Чи здійснюється Товариством врегулювання простроченої заборгованості в період воєнного стану?

Введення воєнного стану в Україні не звільняє споживача від виконання всіх зобов’язань за кредитним договором, у тому числі від своєчасної сплати заборгованості.

Ми дуже цінуємо, що клієнти користуються нашим сервісом і докладаємо всіх зусиль для підбору найкращого варіанту сплати заборгованості за кредитом.

Мета ТОВ “СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН” — допомогти споживачу знайти оптимальний і цивілізований вихід зі складної ситуації та уникнути негативних наслідків, що виникають при несплаті заборгованості.

Інформація про можливість та умови оформлення реструктуризації доступна в мобільному застосунку Smartiway.

Оформлення реструктуризації:

  1. дозволить клієнту зменшити або оптимізувати фінансове навантаження
  2. унеможливить погіршення кредитної історії
  3. запобігатиме ускладненню отримання кредитів в майбутньому

Товариство діє виключно у рамках Закону України «Про споживче кредитування», Постанови Правління НБУ № 79 від 09.07.2021 року.