Поширені питання

Чому Smartiway?

Smartiway — це зручний і безпечний мобільний застосунок для кредитування.

  • Ви можете отримати кредит за лічені хвилини 24/7, автоматичне прийняття рішення дозволяє майже миттєво отримати кошти на банківську картку.
  • Отримуйте постійні знижки та бонусні гривні за реєстрацію, ідентифікацію, залучення друзів та відповідальне користування завдяки кешбеку.

Спробуйте та переконайтесь!

Як отримати кредит?
  1. Завантажуйте мобільний застосунок Smartiway на свій смартфон з Google Play або App Store.
  2. Після легкої реєстрації та ідентифікації у застосунку, подавайте заявку на кредит.
  3. Отримуйте кошти у разі схвалення заявки на власну банківську картку за лічені хвилини.
Це безпечно?
  1. Всі дані захищені за світовими стандартами безпеки — користуватися застосунком безпечніше, ніж веб-сайтом.
  2. Smartiway також має сертифікат PCI DSS, розроблений Visa та MasterCard, який підтверджує високий рівень безпеки даних індустрії платіжних карток.
Що потрібно для отримання кредиту?
  1. Для отримання кредиту потрібен власний смартфон, особиста банківська картка та декілька хвилин Вашого часу.
  2. Після легкої реєстрації та ідентифікації у застосунку, подавайте заявку на кредит.
  3. Отримуйте кошти у разі схвалення заявки за лічені хвилини.
Яка максимальна сума?

Максимальна сума кредиту визначається індивідуально нашою системою із залученням штучного інтелекту.

Залежно від суми та кількості отриманих і своєчасно погашених кредитів, потенційна максимальна сума кредиту може становити 25 000 грн.

Які вікові обмеження?

Кредити надаються клієнтам віком від 18 років.

Як отримати максимальну суму кредиту?

Своєчасне погашення кредитів, покращення кредитної історії та відповідальне використання сервісу Smartiway можуть позитивно вплинути на збільшення ліміту кредитування.

Пам’ятайте, чим відповідальніше ви користуєтесь кредитними послугами, тим більша ймовірність отримати кредит на більшу суму!

Чи можна отримати додаткові кошти?

Smartiway автоматично запропонує вам скористатися цією функцією.

На екрані активного кредиту натисніть на кнопку «Додаткові кошти» для отримання додаткових грошей. Якщо кнопка «Додаткові кошти» неактивна, це означає, що ліміт на отримання додаткових грошей досягнуто.

За потреби, Ви можете сплатити активний кредит і подати заявку на новий із більшою сумою.

Як відбувається верифікація картки?

Для верифікації картки, Smartiway може заблокувати суму до двох гривень на Вашій банківській картці. Цей процес дозволить підтвердити факт володіння карткою та здійснити процес зарахування коштів. Не хвилюйтесь, сума автоматично розблоковується протягом години незалежно від рішення про отримання кредиту.

Підтвердження блокування суми може відбутися шляхом:

  • Введення одноразового пароля з SMS від Вашого банку
  • Підтвердження операції в онлайн-банкінгу Вашого банку
Як відбувається ідентифіікація через BankID?

Система BankID – це система віддаленої ідентифікації, що забезпечує передавання Ваших персональних даних від банку, в якому відкрито рахунок, до Smartiway.

Для користування системою BankID не потрібно додатково реєструватися, достатньо мати відкритий рахунок у банку та доступ до мобільного або інтернет-банкінгу свого банку для підтвердження особи.

Чому виникає помилка при проведенні платежу?

Помилка при проведенні платежу найчастіше виникає через недостатність коштів на балансі Вашої картки або наявні ліміти на проведення платежів.

Рекомендуємо перевірити дані картки та деталі помилки самостійно, або звернутися до служби підтримки свого банку за додатковою інформацією.

Я не можу отримати код на телефон. Що робити?

Якщо Ваша SIM-картка активна, рекомендуємо:

  • Перевірити правильність введення номера телефону та наявність покриття мобільного зв’язку.
  • Перезавантажити смартфон.
  • Перевірити папку зі спам-повідомленнями та наявність блокування повідомлень від Smartiway у налаштуваннях смартфону.

У разі затримок у мережі Вашого мобільного оператора, код може надійти із запізненням.

Якщо Ви втратили доступ до SIM-картки, рекомендуємо відновити доступ до мобільного номера, звернувшись до оператора мобільного зв’язку, або зверніться до нашої служби підтримки для отримання допомоги щодо зміни номера в акаунті на новий.

Як повернути кредит?

Відкрийте застосунок Smartiway на вашому смартфоні та натисніть кнопку «Сплатити».

Після підтвердження платежу, Ви одразу побачите інформацію про зарахування коштів та стан вашого кредиту.

Також ви можете здійснити оплату:

  • через термінали самообслуговування;
  • через банківський переказ за реквізитами;
  • у касі найближчого банку.

Усі доступні методи оплати можна знайти на наступній сторінці:
https://smartiway.ua/oplata/

Мені сказали, що можна не вертати кредит, бо ніякого договору не було підписано. Це так?

Наша Компанія надає фінансові послуги на підставі ліцензії у повній відповідності до вимог чинного законодавства України.

При укладенні договору в електронному вигляді Клієнт погоджується з Правилами кредитування і акцептує Оферту щодо укладення договору, підписавши зазначені документи електронним підписом згідно із Законом України «Про електронну комерцію».

Роз’яснення Національного банку України, що кредитний електронний договір дорівнює паперовому, а тому його потрібно виконувати:

https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-chi-mojna-ne-vikonuvati-dogovir-pro-kredit-yakscho-vi-pidpisali-yogo-onlayn-spoyler–ni

Що буде, якщо я не поверну кредит?

Ваша відповідальність встановлюється в кредитному договорі із урахуванням обмежень ст. 21 Закону України «Про споживче кредитування».

ТОВ “СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН” у випадках, визначених чинним законодавством та кредитним договором, має право вимагати дострокового повернення кредиту, строк виплати якого не настав, у повному обсязі.

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення споживчого кредиту може вплинути на Вашу кредитну історію та ускладнити отримання кредиту в майбутньому.

Будь ласка, будьте відповідальними.

Наша місія допомагати клієнтам, бути корисними, і ми прагнемо взаємовигідної співпраці.

Як оновити застосунок?

Перейдіть за посиланням на Google Play або AppStore і натисніть кнопку «Оновити».

Google Play або AppStore

Як працює реферальна програма «Запроси друзів»?

Клієнти за бонусною програмою компанії отримують гривні на свій бонусний рахунок.

Новий клієнт (друг) одразу отримує 100 грн за оформлення кредиту та 250 грн за реєстрацію та ідентифікацію через BankID, загалом 350 грн на бонусний рахунок! А той, хто надав запрошення, може отримати від 100 до 1000 грн.

Більше друзів — більше бонусів!

Що таке бонусні гривні та як їх використовувати?

Бонусні гривні нараховуються клієнту за відповідальне користування кредитами та за успішні запрошення друзів до нашого сервісу.

Бонуси можна використовувати для погашення нарахувань за кредитним договором.

Щоб сплатити бонусними гривнями, натисніть кнопку “Бонуси” на головній сторінці кредиту.

Чи здійснюється Товариством врегулювання простроченої заборгованості в період воєнного стану?

Введення воєнного стану в Україні не звільняє споживача від виконання всіх зобов’язань за кредитним договором, у тому числі від своєчасної сплати заборгованості.

Ми дуже цінуємо, що клієнти користуються нашим сервісом і докладаємо всіх зусиль для підбору найкращого варіанту сплати заборгованості за кредитом.

Мета ТОВ “СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН” — допомогти споживачу знайти оптимальний і цивілізований вихід зі складної ситуації та уникнути негативних наслідків, що виникають при несплаті заборгованості.

Інформація про можливість та умови оформлення реструктуризації доступна в мобільному застосунку Smartiway.

Оформлення реструктуризації:

  1. дозволить клієнту зменшити або оптимізувати фінансове навантаження
  2. унеможливить погіршення кредитної історії
  3. запобігатиме ускладненню отримання кредитів в майбутньому

Товариство діє виключно у рамках Закону України «Про споживче кредитування», Постанови Правління НБУ № 79 від 09.07.2021 року.

Мені потрібно поспілкуватися із спеціалістом для вирішення питання по оплаті. Як це зробити?

Ви можете звернутися до служби підтримки Smartiway через:

Як отримати знижку на кредит?

Знижки від -55% до -70% застосовуються автоматично в застосунку при виборі суми кредиту — чим більша сума, тим більша знижка!

Для новачків діє знижка -77%.

Підписуйтесь на наші соцмережі, де ми регулярно публікуємо промокоди на знижки, проводимо розіграші подарунків, бонусів і погашень кредитів!

Якщо я не встигаю вчасно внести оплату за кредитом (затримую сплату на кілька днів), чи будуть застосовані додаткові штрафи?

Несвоєчасна оплата може негативно вплинути на Вашу кредитну історію та ускладнити отримання кредитів у майбутньому.

Умови нарахування штрафів і додаткових платежів прописані у Вашому кредитному договорі.

Рекомендуємо ознайомитися з ним або звернутися до служби підтримки для уточнення деталей.