phone 0 800 33 10 34
 

допомога

питання:

Чому Smartiway?

відповідь:

  1. Найшвидший кредит
  2. Низька відсоткова ставка
  3. Найкоротша анкета
  4. Жодних дзвінків при отриманні кредиту
  5. Автоматичне погодження
  6. Жодних комісій
  7. Сплата тільки за фактичне користування
  8. 24/7
  9. Можливість прологації
  10. Android та iOS
  11. Супер безпечно

Наша філософія Mobile-Only - працюємо тільки через мобільний додаток, це дуже просто, швидко та безпечно. Smartiway - перша Фінтех компанія в Україні, яка зробила користування онлайн кредитом по-справжньому мобільним.

Спробуй та Переконайся!

Як отримати кредит?

відповідь:

  1. Завантажте додаток Smartiway на Вашому смартфоні (безкоштовно), натиснувши відповідну кнопку (GooglePlay / AppStore)
  2. Зареєструйтеся в декілька кліків
  3. За мить користуйтеся коштами
Це безпечно?

відповідь:

  1. Не хвилюйтеся, всі дані захищено за світовим стандартом безпеки PCI DSS, розробленим VISA та MasterCard
  2. Додаток вважається безпечнішим ніж вебсторінка

Smartiway турбується за безпеку даних своїх клієнтів!

Що потрібно для отримання кредиту?

відповідь:

  1. Ваш Ідентифікаційний податковий номер - ІПН ("ИНН")
  2. Ваш Номер мобільного телефону та власний Смартфон
  3. Особиста Банківська картка
Яка максимальна сума?

відповідь:

Перший кредит до 4'000 грн. Потенційна максимальна сума кредиту становить 30’000 грн включно. Наша система побудована на базі штучного інтелекту, ліміти залежать від суми й кількості отриманих та погашених вчасно кредитів.
Які вікові обмеження?

відповідь:

18 років і більше - це єдине вікове обмеження

Як відбувається верифікація картки?

відповідь:

На Вашій банківській картці блокується сума до 2-х грн для перевірки дійсності вказаної інформації. Не хвилюйтесь, дана сума автоматично розблоковується через 1 годину незалежно від рішення про отримання кредиту. Підтвердження блокування суми може відбутися декількома шляхами:
  1. Введення одноразового пароля в смс від Вашого банку
  2. Підтвердження операції у Вашому клієнт-банку
Якщо Ваша картка не потребує такого підтвердження - необхідно ввести заблоковану суму у додатку Smartiway. Якщо Ви не знаєте заблоковану суму, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію Вашого банку та запитайте суму транзакції до 2-х гривень.
Верифікація через BankID

відповідь:

    1. Що таке BankID?
BankID Національного банку України – це спосіб встановлення особи за допомогою її даних у банку. Портал НБУ надсилає запит до фінансової установи та отримує ПІБ користувача, паспорт, ІПН, адресу тощо.
    1. Як я можу бути впевнений в безпеці даних?
Безпека даних контролюється державою. НБУ затверджує стандарти реєстрації та зберігання клієнтських даних і контролює їх дотримання. Доступ до клієнтських даних захищено так само надійно, як доступ до грошей (через інтернет-банк).
    1. Якщо в мене немає онлайн-банкінгу?
Верифікацію через BankID проходить тільки користувач – власник персональних даних через свій online-банкінг. В разі відсутності онлайн-банкінгу , будь ласка, зверніться до Вашого Банку для допомоги щодо його налаштування, зазвичай це дуже швидко.
Як повернути кредит?

відповідь:

  1. Відкрийте додаток Smartiway на своєму смартфоні
  2. Авторизуйтеся (логін та пароль)
  3. Натисніть «Сплатити»

Ви одразу побачите у додатку Smartiway зарахування коштів і стан Вашого кредиту.

Також Ви можете скористатись будь-яким іншим смартфоном:
  1. Завантажте додаток Smartiway
  2. Авторизуйтеся (логін та пароль)
  3. Натисніть «Cплатити»

Нагадуємо, будь-яким іншим смартфоном Ви можете скористатися тільки для погашення кредиту.

Ви також можете сплатити а) в своєму онлайн-банкінгу, б) в касі будь-якого банку та в) деяких терміналах за реквізитами компанії. В призначенні платежу потрібно вказати ПІБ та ІПН ("ИНН"). Інформуємо, що сплата за реквізитами може йти від декількох годин до 3х днів згідно нормативів НБУ, що, на жаль, може викликати нарахування додаткових відсотків. Також Банк або Термінал можуть брати комісію за переказ коштів.

Реквізити:

Код ЄДРПОУ 42038225

Рахунок у ПриватБанку UA503052990000026503036200062

Код Банку (МФО) 305299

Як оформити пролонгацію?

відповідь:

Для оформлення пролонгації Вам потрібно сплатити тільки нараховані відсотки.

Після авторизації у додатку Smartiway:

  1. Натисніть «Пролонгація»
  2. Оберіть період (через червоний олівець)
  3. Погодьтесь з умовами договору
  4. Натисніть «Сплатити» (при достатній сумі бонусів, можете оформити ними пролонгацію).
PS: Детальні умови Пролонгації в мобільному додатку Smartiway.
Мені сказали, що можна не вертати кредит, бо ніякого договору не було підписано. Це так?

відповідь:

Наша Компанія надає фінансові послуги на підставі Ліцензії у повній відповідності до вимог чинного законодавства України. При укладенні договору в електронному вигляді Клієнт погоджується з Правилами кредитування і Договором оферти, підписавши зазначені документи електроним підписом згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Що буде, якщо я не поверну кредит?

відповідь:

У разі порушення умов договору  ми будемо змушені передати інформацію до Бюро Кредитних Історій, що негативно вплине на ваш кредитний рейтинг та здатність отримувати кредити у майбутньому. Заборгованість по кредиту і відсотках буде стягнута з Вас у примусовому порядку через суд або із залученням колекторської компанії. Звертаємо увагу, що Закон України «Про виконавче провадження» дозволяє звернути стягнення на майно боржника, що полягає в його арешті, вилученні (списанні коштів з рахунків) та примусовій реалізації.

Будь ласка, будьте відповідальними.

Наша місія допомагати клієнтам, бути корисними, і ми прагнемо взаємовигідної співпраці.

Як оновити додаток?

відповідь:

Натисніть за посиланням нижче та Оберіть кнопку «Оновити/Обновить/Update» (в залежності від мови смартфону):

GooglePlay або AppStore

Як працює реферально програма «Запроси друзів»?

відповідь:

Клієнти за програмою лояльності "Запроси друзів" отримують бонусні гривні. Новий клієнт (друг) отримує одразу 100 грн, той хто надав свій промокод - після отримання позики новим клієнтом/другом від 100 до 1000 грн. Деталі в додатку Smartiway – розділ "Промо".
Чи здійснюється Товариством кредитування в період воєнного стану?

відповідь:

   ТОВ «СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН» (далі – Товариство) з початку введення воєнного стану з метою належного управління кредитними ризиками припинило видачу нових кредитів, у тому числі укладання будь-яких додаткових угод до діючих договорів.
   Разом з тим, Товариством в період воєнного  стану забезпечено роботу відділу підтримки клієнтів для надання необхідних консультацій та роз'яснень клієнтам Товариства, здійснюється робота по обслуговуванню вже укладених кредитних договорів, у тому числі забезпечена можливість прийому платежів по погашенню кредитів у стандартному режимі.
   Враховуючи соціально-відповідальну та громадянську позиції Товариства щодо необхідності збору власних коштів для надання гуманітарної допомоги громадянам України та фінансової допомоги Збройним силам України, надходженням численних запитів клієнтів з проханням відновити надання послуг, на даний час Товариство відновило укладання нових договорів про надання споживчих кредитів у «тестовому режимі».
   У зв'язку зі збройною агресією росії та введенням воєнного стану Товариство на тривалий час повністю призупинило нарахування процентів за укладеними кредитними договорами та враховуючи скрутне матеріальне становище споживачів розробило оптимальні рішення щодо врегулювання ситуації, яка склалася під час воєнного стану, що повністю відповідає рекомендаціям Національного банку України (лист № 21-0013/27762 від 14.04.2022 року).
   Проте, Товариством вже відновлено нарахування процентів за користування кредитом відповідно до умов кредитних договорів.
Чи здійснюється Товариством врегулювання простроченої заборгованості в період воєнного стану?

відповідь:

   Товариство як соціально-відповідальна компанія тривалий час не здійснювало роботу по врегулюванню простроченої заборгованості.
   Разом з тим, Товариство підготувало клієнтам пропозиції з оптимальним рішенням по закриттю кредиту, враховуючи скрутне матеріальне становище в якому вони опинилися, що повністю відповідає рекомендаціям Національного банку по роботі зі споживачами в умовах воєнного стану. Незважаючи на вимушену евакуацію працівників для забезпечення їм безпечних умов праці та переведення на дистанційну форму роботи, контактний центр Товариства забезпечив інформування клієнтів про можливість закриття кредиту виключно за «тіло кредиту» та інші способи найлояльнішого погашення заборгованості.
   17 березня 2022 року Товариство затвердило та оприлюднило на своєму офіційному веб-сайті умови соціальної акції «Фінансова підтримка» для споживачів фінансових послуг (клієнтів) ТОВ «СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН» (далі – Акція), строк дії якої був до 05.06.2022 року включно, з врахуванням ескалації військової агресії росії проти України.
   Відповідно до умов Акції клієнти Товариства, які на дату початку проведення Акції мають повністю та/або частково невиконані зобов’язання перед Товариством за договором про надання фінансових послуг можуть здійснити сплату виключно суми кредити, а всі нараховані станом на 24.02.2022 проценти будуть списані. У такому разі, зобов'язання Позичальника за договором будуть вважатися належним чином виконаними і кредит буде «закритий».
   Таким чином, Товариство здійснило безпрецедентний відповідальний крок з метою запобігання можливим негативним наслідкам для споживачів (клієнтів) у разі невиконання ними зобов'язань за договорами, та реально довело свою соціально-відповідальну та громадянську позицію.
   Товариство докладає всіх зусиль для інформування клієнтів щодо можливого найлояльнішого вирішення питання щодо погашення заборгованості за договором.
   Мета ТОВ «СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН» - допомогти споживачу знайти оптимальний і цивілізований вихід зі складної ситуації та уникнути негативних наслідків, що виникають при несплаті заборгованості.
   Інформація про можливість та умови оформлення реструктуризації доступна в Мобільному застосунку Smartiway.
   Оформлення реструктуризації:
   1)дозволить клієнту зменшити або оптимізувати фінансове навантаження;
   2)унеможливить погіршення кредитної історії;
   3)запобігатиме ускладненню отримання кредитів в майбутньому.
   Ми дуже цінуємо, що клієнти  користуються нашим сервісом і докладемо всіх зусиль для підбору найкращого варіанту сплати заборгованості за кредитом.
   Починаючи з введення воєнного стану, Товариством не здійснюється взаємодія щодо врегулювання простроченої заборгованості із Контактними особами Позичальників, що зазначені в кредитному договорі.
   Товариство діє виключно у рамках Закону України «Про споживче кредитування», Постанови Правління НБУ № 79 від 09.07.2021 року.

відповідь:

  1. Найшвидший кредит
  2. Низька відсоткова ставка
  3. Найкоротша анкета
  4. Жодних дзвінків при отриманні кредиту
  5. Автоматичне погодження
  6. Жодних комісій
  7. Сплата тільки за фактичне користування
  8. 24/7
  9. Можливість прологації
  10. Android та iOS
  11. Супер безпечно

Наша філософія Mobile-Only - працюємо тільки через мобільний додаток, це дуже просто, швидко та безпечно. Smartiway - перша Фінтех компанія в Україні, яка зробила користування онлайн кредитом по-справжньому мобільним.

Спробуй та Переконайся!